OT: LHC - logbook :-)

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Úterý Březen 9 18:14:01 CET 2010

Podrobnejsie ako logbook nie je, toto je hlavny "zaznamnik" z riadiaceho
centra. Nevedel som ze je to pristupne z vonku s hostovskym kontom,
preto som to ani neuvadzal.
Piquet je clovek ktory ma pohotovost pre dany system. Ked je problem
vola sa najprv piquet, ten potom diagnostikuje problem, ked to zvladne
spravit tak to urobi on, ked nevie diagnostikovat problem vola sa
expert. Pre mnoho systemov je to casto ta ista osoba (ten kto to vyvinul
a postavil), u mnohych systemov staci na odstranenie 90% problemov
technik a netreba volat cloveka ktory to navrhoval.
b.