Eagle, hromadná změna průměru děr

Lukáš Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Úterý Březen 9 12:57:09 CET 2010

>     řešim poslání boardů do výroby Pragobordu a potřebuji změnit
> velikosti děr kvůli prokovu, aby mi tam pak prošly součástky. Mohl byste
> mi někdo poradit? Zkoušel jsem v DRC měnit v Size-Minimum Drill hodnotu,
> ale nic to nedelalo.
> Za pripadne odpovedi dekuji.

Můžete to udělat tak, že si skriptem drillcfg.ulp vygenerujete seznam
použitých vrtáků, v CAM použijete zařízení EXCELLON_RACK (Eagle v5).
Potom můžete .drl soubor zeditovat a napsat si tam o těch 0.05-0.1mm
větší rozměry vrtáků. Možná jsou i jiné způsoby.

Ale jinak myslím že celkově jednodušší je připsat k objednávce, že
průměry otvory jsou výsledné a oni by si měli korekci provést sami.

Lukáš Grepl