Re: Dva dotazy od důchodce (ne)objímajícího stromy :)

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Pondělí Březen 8 19:57:36 CET 2010

Netreba dva skenery, treba ten co mam na stole ma podsvit zespodu a
pro filmy i zvrchu ve viku, panty ma vysouvaci.
Nedam :D
Kdyby to nekdo shanel v bazaru, tak se jmenuje ESPON Perfection 3200

PK