Re: Dva dotazy od důchodce (ne)objímajícího stromy :)

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Pondělí Březen 8 16:42:41 CET 2010

No a co pouzit cely skener, jen ho trosku upravit. Jedno sklo tam je, to
druhe bych vsadil - vlepil do vika. Ma to vyhodu, ze panty u skeneru jsou
vytahovaci, takze viko sedi na skle celou plochou bez ohledu na tloustku
predlohy. A svitit zespodu. Misto vybojky dat radu UV led, a doba osvitu by
byla zavisla na rychlosti posuvu.
Vladimir