Simulator x51 do vyuky

tomas.martinec@centrum.cz tomas.martinec@centrum.cz
Pondělí Březen 8 14:41:43 CET 2010

Dobry den,

diky za tip. Na Proteus jsem narazil jiz drive, ale nikdy jsem nemel prilezitost v nem pracovat tak jsem si na nej ted ani nevzpomel. Strycek Google mi ho take neporadil na klicova slova "simulator" a "8051", asi prave diky jeho komplexnosti.

Nejspis by vyhovel po strance funkci a ani cena neni prehnana (kdyby stacila jedna licence pro vytvoreni schematu a studenti si mohli stahnout verzi pro ladeni zdarma). Ale bohuzel prave z duvodu nutnosti zakoupeni licence i ze strany studentu je tento program asi nepouzitelny. Jeste vyzkousim omezeni Dema, jestli by to postacovalo a neodporovalo licenci, tak by to take bylo mozna reseni. Jakmile to postuduju, tak dam vedet.

S pozdravem

                                                  Tomas Martinec