Blikani brzdovych svetel

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pátek Březen 5 21:19:03 CET 2010

Zdravim,
  ja tusim nekde zase videl (ted uz si nevzpominam, zda u serioveho modelu
nebo na nejakem prototypu), ze pokud nekdo prudce seslapne brzdu pri jizde
rychlosti vyssi nez nejaka mez udrzovane po urcitou dobu (dalnice),
k brzdovkam (ktere sviti normalne) se automaticky na urcitou dobu zapne
vystrazne blikani. To myslim by ani nemelo vadit nejake kontrole, nebot
ridici jsou nabadani, aby to delali sami, takze tohle muze byt prijemny
automat ve stylu automatickeho rozsviceni pri nastartovani...
  Zdravi Pavel