Blikani brzdovych svetel

Zdenek zdej@atlas.cz
Pátek Březen 5 20:32:04 CET 2010

Otevrel jsem novou Praktickou elektroniku a nestacil se divit. Planek na
"vylepseni" brzdovych svetel u auta o blikani (cca 4 Hz) pri seslapnuti
pedalu. Autor napad vychvaluje, jak se prinosny pro bezpecnost
provozu... V zaveru uvadi, ze zarizeni neni homologovano a ze za nic
nenese odpovednost. Ani slovo o tom, ze stastny majitel teto vychytavky
riskuje pokutu.

Tak jsem si naivne myslel, ze tuningove napady konci u sviceni podvozkem
do asfaltu. Kam az tohle povede? Dokonce i vypinac, ktery ma tuhle
feature vyradit (asi kvuli STK) jen uzemni vstup casovace misto
zkratovani vystupniho tranzistoru...

Zdeněk