[OT] Klavesnice pro programatora?

Dawid Ferenczy ferenczy@volny.cz
Pátek Březen 5 18:18:55 CET 2010

Puvodni  zprava "Re: Re[2]: [OT] Klavesnice pro programatora?" od "Jan
Waclawek (hw-list@list.hw.cz)" z 5. března 2010, 18:06:07,
msgid:PC177020100305180607031243b61d7f@TEST (2162 bajtu):

JW> Takze  ako  vravim,  sto  ludi  sto  chuti a lame sa to na uplnych
JW> malickostiach.  Preto  to  treba  ist  do  toho  kramu  jednoducho
JW> vyskusat a punktum.

JW> wek

Pod  toto se musim podepsat. Hlavne to chce klavesnice nestridat, nebo
se  z toho clovek zblazni :) Ja mam ted v praci a doma klavesove temer
identicke  klavesnice  (Chicony  KU 2971 a HP DT528A) a kdyz potrebuji
ovladat  notebook  pritelkyne  (Toshiba)  pouzivam vzdalenou plochu ze
sveho PC (a hlavne ze sve klavesnice), nebot klavesnice NB, to uz byva
vetsinou masochismus na tom neco delat :)

--
 Dawid Ferenczy
 http://www.ferenczy.cz