[OT] Klavesnice pro programatora?

Dawid Ferenczy ferenczy@volny.cz
Pátek Březen 5 18:07:52 CET 2010

Puvodni  zprava  "Re:  [OT] Klavesnice pro programatora?" od "Milan B.
(hw-list@list.hw.cz)" z 5. března 2010, 17:56:17,
msgid:4B9137B1.6080108@bastl.sk (1986 bajtu):

MB> Velmi     dobre     su    klavesnice    od    HP    -    napriklad
MB> http://www.alza.sk/hp-klavesnice-dt528a-standard-usb-d108794.htm

MB> Su  kompaktne  a  tazke,  ziadne  zbytocne  tlacitka - proste taka
MB> klasika. Akurat ze na nej vzdy urazim nozicky

Ano,  tak  presne na teto klavesnici jsem psal vsechny predchozi mejly
vcetne  tohoto :) nebot jsem prave v praci. A take si nemohu stezovat,
rozlozeni  i  chod  klaves  je  dobry,  temer identicky s tou KU 2971.
Nadzvednutim  jsem  zjistil,  ze  to HPcko je opravdu tezsi, ale doted
jsem si toho pri psani nevsiml.

MB> Inde  zmienovana  Chicony KU-2971- tiez ju mam, ale na nej mi vadi
MB> prave to, ze je velmi lahka - lahko sa posuva po stole. Na nej som
MB> nozicky urazil tiez :).

Ty  klavesnice  myvaji  zespodu  gumove  plosky, ktere skluzu po stole
zabranuji.  KU 2971 je ma take a kdyz mi zacne po stole klouzat, je to
vetsinou  tim,  ze  se  gumove plosky obali prachem a smetim ze stolu,
takze je staci ocistit.

--
 Dawid Ferenczy
 http://www.ferenczy.cz