Re[2]: [OT] Mechanické hodiny

Dawid Ferenczy ferenczy@volny.cz
Pátek Březen 5 17:13:52 CET 2010

Puvodni    zprava   "Re:   [OT]   Mechanické   hodiny"   od   "Hfmcons
(hw-list@list.hw.cz)" z 5. března 2010, 16:50:09,
msgid:4B912831.9020901@gmail.com (1731 bajtu):

H> Já  si myslím, že taková klávesnice nepřináší, mimo pěkných obrázků
H> vůbec nic, spíš naopak. Možná jen pár kláves k namapování ale i tak
H> to  namapování by asi bylo u většiny uživatelů, až by si tu novinku
H> "osahali" víceméně statické. Ale na machrování super. Ale třeba pro
H> jednoúčelová zařízení je to úplně o něčem jiném. S pozdravem, Miloš
H> Dašek

Ono  asi  bude  take zalezet na tom, co touto klavesnici ovladate. Asi
nekde na webu Lebedeva jsem zahledl pouziti s A*dobe P*hotoshopem, kdy
byly klavesy namapovane na funkce P*hotoshopu a na klavesach zobrazena
jejich  ikonka  z  nastrojove listy. Verim, ze by to pro grafika mohlo
byt  prinosne,  prepinat  si  klavesnici  mezi  normalnim a P*hotoshop
modem.   Pokud   tedy  neni  uz  zvykly  pouzivat  klasicke  klavesove
zkratky...  Nicmene  i  v  tomto pripade bych asi akceptoval cenu max.
kolem  350  EUR,  tzn.  vyplaznout  o  nejakych  340  EUR  vice nez za
obycejnou  klavesnici  jen  kvuli  te "displejove feature". Ale nevim,
grafik  nejsem,  jako programator nenachazim zadny zasadni prinos, ale
vypada to cool :)

--
 Dawid Ferenczy
 http://www.ferenczy.cz