[OT] Mechanické hodiny

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Pátek Březen 5 16:50:09 CET 2010

Já si myslím, že taková klávesnice nepřináší, mimo pěkných obrázků vůbec
nic, spíš naopak. Možná jen pár kláves k namapování ale i tak to
namapování by asi bylo u většiny uživatelů, až by si tu novinku
"osahali" víceméně statické. Ale na machrování super. Ale třeba pro
jednoúčelová zařízení je to úplně o něčem jiném.
S pozdravem,
		Miloš Dašek