RE: LM2576 a paralelní řazení

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pátek Březen 5 13:03:44 CET 2010

a l4970 ? jo, je to jenom 10A ..
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Marek Sembol
Sent: Friday, March 05, 2010 12:55 PM
To: HW-news
Subject: Re: LM2576 a paralelní řazení

No nevim, Pavle. To mas 5x LM, k tomu 5x bizuterii (diodu, tlumivku, mozna delic...) - vyjde velky pytlik soucastek (LM a tlumivky relativne drahe, tlumivky rozhodne velke...) a k tomu riziko, ze cert vi jak se to bude chovat....
Oproti tomu zpetinasobeni LM mi prijde, ze kolem te TL494 nebo SM3525 tech soucastek bude mozna nakonec mene:) Marek