Re: LM2576 a paralelní řazení

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pátek Březen 5 12:55:23 CET 2010

No nevim, Pavle. To mas 5x LM, k tomu 5x bizuterii (diodu, tlumivku,
mozna delic...) - vyjde velky pytlik soucastek (LM a tlumivky
relativne drahe, tlumivky rozhodne velke...) a k tomu riziko, ze cert
vi jak se to bude chovat....
Oproti tomu zpetinasobeni LM mi prijde, ze kolem te TL494 nebo SM3525
tech soucastek bude mozna nakonec mene:)
Marek