Re: LM2576 a paralelní řazení

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Březen 5 12:47:26 CET 2010

2010/3/5 Richard Kaliciak <hw.kaliciak@stonline.sk>:
> paralelne radenie spinanych zdrojov sa pouziva napr. na zakladnych doskach
> PC mainboard, akurat sa tomu hovori multiphase. Skuste pohladat multiphase
> converter.
> S tou LM-kou to asi tak lahko nepojde, museli by sa nejako navzajom
> synchronizovat.

No já jsem nemyslel zapojit paralelně rovnou všechny nohy IO, ale
každej by měl kolem sebe svoji vlastní bižuterii (diodu, tlumivku,
vlastní dělič - i když ten by možná bylo lepší mít společnej, kvůli
toleranci odporů a kondenzátor).

Chci, aby to bylo jednoduchý, LM2576 je ideální obvod, má jen pět noh
a vyžaduje minimum externích součástek. Když bych vzal nějakej IO typu
TL494 + externí tranzistor, tak už je to moc součástek navíc.

P.K.