[OT]: Real Chinese

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pátek Březen 5 12:24:06 CET 2010

Uplnou nahodou znam jednu holcinu, ktera se zivy preklady, mimo jine i pro
TV Znova a Člověka Trapi.
Praktickou znalost AJ ziskala kdyz uklizena v anglii (ale papirove ma VS pro
me onu zahodnou filosofickou fakultu, ale sama rika, ze tam ji anglicky
nenaucili).
Problem je v necem jinem, ve vsem ostatnim je to naprosta mimonka, ktera z
matematiky zvlada tak 1+1 a o necem takovem jako je vseobecný prehled se u
ni neda hovorit.
Zkratka osoba, ktera se muze zivit bud jako prekladatelka, novinářka nebo
tak neco.
Jedne se pak nemuze divit, ze si plete miliardy a biliony.

PN

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Friday, March 05, 2010 12:04 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT]: Real Chinese

Obecně vzato, když si stáhnu dokument a k němu amatérsky vytvořené titulky,
které pak proženu svým opravníkem, je výsledek o dost lepší, než z TV...
Taky jsem ji už před nějakým časem vyhodil a odhlásil - vřele doporučuji i
ostatním:-)

PH

From: "Daniel Valuch" <daniel.valuch@orange.fr>
myslim ze v tomto pripade stacil 'sedliacky rozum'. Kvalita prekladov
niektorych dokumentov v televizii je casto zalostna a vidi to hocikto
kto trochu rozprava anglicky. By ma zaujimalo kto to preklada, lebo take
zakladne chyby nerobi snad ani student strednej skoly...

From: "Tomáš Tomáš" <tom.tore@seznam.cz>