LM2576 a paralelní řazení

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Březen 5 12:18:16 CET 2010

Přátelé, mám tady další zajímavý dotaz k step down měničům: dají se
pro dosažení vyššího proudu řadit paralelně, resp. za jakých podmínek?
Napadá mě, že bezproblémové by mohlo být oddělení výstupu diodou.

Mám totiž od zákazníka požadavek na zdroj cca 4V/13A, vstup je 12V
(resp. 10V). Těch 13A to určitě nebude brát trvale a kdoví jestli
vůbec, ale zdroj na to musí být dimenzovaný.

Zkoušel jsem najít i silnější IO než je LM2576, ale v běžných
drogériích jsem našel jen tohle:
http://www.ges.cz/lm-2679t-adj-ges05013924.html - což je na 5A, takže
bych se paralelnímu řazení stejně nevyhnul.

Pavel Kadečka.