OT dal sa za sociku kupit telefon v obchode?

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Pátek Březen 5 10:30:12 CET 2010

Telefony si v obchodoch nepamatam (netvrdim, ze neboli). U rodicov ked
zaviedli pevnu linku (niekedy na prelome 70-tych, 80-tych), telefon
dostali (ten hranaty, vtedy najmodernejsi). Potom sa pamatam, ako sa
este pred revoluciou pokazil, tak zo spojov doniesli na vymeny taky
ten obly, stary model. Ten nam vydrzal nejako do 1/2 90-tych, kedy
prisliel list, ze odteraz sa telefon nemusi prenajimat. Tak ho nasi
vratili a ja som im kupil nejaky Panasonic s pamatami na rychle volby
a ten maju dodnes.

K LED-kam.. napr. v Poprade otvorili niekedy v rokoch 85 - 87 predajnu
Tesla a tam boli LED-ky dostat aj zlte a zelene (ako kedy). Ceny si uz
nepamatam, ale viem ze sme sa tam najprv chodili pozerat :-) No, bol
som stredoskolak. Pred revoluciou dokonca otvorili aj modelarsku
predajnu s vlacikami, to bola parada. Dovtedy bola najblizsie v
Kosiciach, kde som sa dostal tak raz za rok a obcas prave vtedy mali
inventuru..

miro