Re: OT dal sa za sociku kupit telefon v obchode?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Pátek Březen 5 09:41:07 CET 2010

Ale dali, teda minimalne v jednech domacich potrebach nedaleko me stredni se tak kolem 1985 +- rok telefon koupit dal a to dokonce ve dvou ci trech barvach. Nicmene pan vedouci byl bud zdatny obchodnik nebo rodina s nekym z UV KSC, protoze on tam mel bezne i takove veci jako cervene LED (tusim 13Kcs/ks) a dalsi silenosti, ktere se bezne nedali sehnat a clovek ani netusil ze existuji.

Dalsi vec je , ze madar nejspis telefony kupoval  nekde v Komarne a tam mohli byt bezne v elektre, problem nebyl nedostatek pristroju, ale linek a i za komunistu obcas nekde sedel dobry obchodnik.

Tom

>Ja si myslim, ze se opravdu daly koupit az tesne pred revoluci. Navic
Spoje (myslim ze Telecom se to jmenovalo az po plysaku) si uctovaly
poplatek nazvany pronajem telefoniho pristroje a uctovaly si ho i kdyz
jste meli telefon svuj.

Takze ani nebyl nijak velky tlak na to si vlastni telefon porizovat.

Radek Vicek