OT dal sa za sociku kupit telefon v obchode?

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Březen 5 09:19:22 CET 2010

Ja si myslim, ze se opravdu daly koupit az tesne pred revoluci. Navic
Spoje (myslim ze Telecom se to jmenovalo az po plysaku) si uctovaly
poplatek nazvany pronajem telefoniho pristroje a uctovaly si ho i kdyz
jste meli telefon svuj.

Takze ani nebyl nijak velky tlak na to si vlastni telefon porizovat.

Radek Vicek