Re: Laboratorni zdroj z minuleho tydne

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Čtvrtek Březen 4 16:33:59 CET 2010

Vse na jednom trafu je mysleno tak, ze z trafa leze vzdy max napeti tedy rekneme 50V a za nim je step-down na  napeti pozadovane na vystupu + neco aby mohla fungovat linearni regulace.

Dalsi moznosti by (mozna) mohlo byt pouzuti neceho jako
http://cgi.ebay.com/48V-DC-7-3A-350W-Regulated-Switching-Power-Supply-New_W0QQitemZ160406175662QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item2558f3ffae
http://cgi.ebay.com/48V-DC-7-3A-350-4W-Meanwell-Switching-Power-Supply_W0QQitemZ160401615983QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item2558ae6c6f

Nicmene absolutne netusim jak je to delane ani zda by se to dalo premluvit, aby to chodilo od rekneme 5V, jen me aktualne prekvapilo jak je to levne :-)

Tom

>Jenže když dáte vše na jedno trafo a na jednom zdroji bude požadavek 5V a na druhém 50V tak co uděláte? Spínák má jen jednu řídící veličinu - střídu.

OH