OT: prepinani formatu obrazu u tv

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Čtvrtek Březen 4 00:52:08 CET 2010

Znamy ma starsi sirokouhly LCD Philips, ziadne DVB-T. Chyta cisty
analog z vlastnej anteny. Ten TV ma moznost rucne zvolit format 4:3,
16:9, 14:9, a nejake "zoomy", jeden z nich je pomenovany "super zoom".
Pri tomto sa TV prepina automaticky podla formatu obrazu. Kedze signal
je cisty analog, myslim si, ze TV sleduje, co je v obraze a ked najde
nevyuzite cierne pruhy pri sirokouhlom vysielani - automaticky prepne
rozlisenie na 16:9. Ako pisali predo mnou, ked sa meni format napr.
pri reklame, televizor do sekundy zmeni format zobrazenia.

miro