GME e-shop

jirilinhart@post.cz jirilinhart@post.cz
Středa Březen 3 14:15:55 CET 2010

Ted jsem objednaval a fungovalo bez problemu

JL
  ----- Original Message -----
  From: Michal Grunt
  To: HW-news
  Sent: Wednesday, March 03, 2010 2:08 PM
  Subject: GME e-shop

  Take vam e-shop GME (nebo obecne jejich stranky) funguji jako me, ze se prihlasim (kdyz se zadari) a pokud parkrat kliknu na nejaky odkaz, tak se cely web kousne a at na odkazy klikam jak klikam, vidim ve stavovem radku prohlizece (zkousel jsem dva) pouze ze se stranka nacita, ale bud to na konec zkonci timeoutem, nebo se sice stranka nacte, ale trva to treba pet minut?

  MG