OT: LHC - stroj opět vyhrává...

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Středa Březen 3 13:20:38 CET 2010

> Puvodni zprava "Re: OT: LHC - stroj opět vyhrává..." od "Pavel Troller
> (hw-list@list.hw.cz)" z 3. března 2010, 5:28:54,
> msgid:20100303042854.GA4899@tangens.sinus.cz (1298 bajtu):

> Na  LHC1  strance Vistaru se ted pise "E: 7864 GeV", ale asi nepujde o
> moc  relevantni  udaj,  kdyz  je  masina v cycling modu :) V popise je
> uvedene, ze jde o nemerenou hodnotu...

Zdravím,
  to už jsem si všiml, že když je mašina zrovna "nenabitá", tak že LHC1 ukazuje
tuto magickou hodnotu. LHC2 i LHC_Config v tomto stavu správně ukazují 0.000
TeV. Řekl bych, že někde něco při výpočtu údaje pro LHC1 podteče - jakmile
začnou Ramp up, číslo začne od malých hodnot růst a ustálí se (zatím) na 450G.
  Pavel