OT - objednavky za par korun

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Březen 3 11:55:23 CET 2010

No ja ano. Z prace odjizdim 16-16:30, musim nejdrive vyzvednout deti (i
tak tam byvaji posledni) a rozvezt je po ruznych krouzcich nebo alespon
dovezt domu. Abych se pak sebral a jel nekam do mesta, hledal misto k
zaparkovani a pak pripadne zjistil, ze misto prodejny je tam jina a nebo
ze napln zrovna jak na potvoru nemaji a ja tam jsem zbytecne tak se mi
vyplati si ji objednat postou i za dvojnasobnou cenu.

Cerna napln 40ml do tiskarny HP DJ840C mi vydrzi dobre 1/2 az 3/4 roku -
neresim zda me stranka vyjde na dvojnasobek nez by mohla.

Stejne tak jsem si ted objednaval ty stohovatelne dutinky. Objednal jsem
si dve sady po 56Kc a i s postovnym i pri platbe na ucet predem je to za
196Kc. Co mam delat potrebujuje, ale bezne je nepouzivam a nevim vubec
zda je budu kdy potrebovat - tak jsem si vzal jednu sadu navic.

Jak je mam koupit jinak nez takto. Holt jsem je zapomnel pridat do
objednavky s vetsinou veci.

Jeste jedna vec hraje pro to, ze si zde lidi u obchodniku objednavaji
jen male cudly. Maly sortiment, nikdo nema sklady a ceny vesmes tragicke.

Kupoval jsem ted veci na ten mikrokopter (jen pro informaci jak se ptal
nekdo na cenu - i s radiem se vsim vsady jak kdybych nikdy nemodelaril
je to za 10kKc).

Rozlozeni utracenych penez:
USA 4200Kc 	postovne 13USD
PRC 4800Kc	postovne odhadem 30USD za (3kg balik)
CR  790Kc (arduino + 2x set stohovatelnych dutinek)

Radek Vicek