Re: OT - objednavky za par korun //

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Středa Březen 3 09:55:28 CET 2010

Oprava  my pro ....

K poste a malym zasilkam.
Docel by me zajimalo jak to jako CTU testoval a z jakych dat vychazel.
Nekde jsme videl pruzkum velke nemecke zasilatelske firmy a z te vyplynulo, ze nemale procento zakazniku objedna vec nepatrne hodnoty a pokud jsou transakcni naklady pod 2Eura tak nasledne objednava dale tudiz se jim vyplatilo male zaklazky "dotovat" ci spise na nich nevydelavat.

Tom

>Trend poslednich mesicu, nemohu se opet nezminit o nasem "cenovem" vyjednavani nevyjednavani s TME, ti svou ignoraci zakazniku dovedli k dokonalosti. Nijak jsme je nepretezovali, dokonce  jsme si je ani nedovolili obtezovat nejakou objednavkou ci dokonce po nich nedejboze chtit, aby sli napostu, jen jsme se dovolili dotazat za jakych podminek nam daji lepsi ceny (rozumej jine nez ty zpravidla vyssi nez drogerka na rohu) a zda nam dodaji ve vetsim nejake zdroje.
Pokud vynecham sekretarku, tak jsme svym nejapnym dotazem obtezovali 50% ceskeho zastoupeni , tedy 100% nejvyssiho ceskeho managementu a 50% nizsiho managementu, vysledek velka nula ani polibte si ....
Zkratka na blbe dotazy se neodpovida.
No nic 20k Kc objednavka sla k SOSu, mi pro zmenu nenakupujeme u ignorantu.

Tom

>Ted se castecne omlouvam, ja nechtel rict, ze Kosta je ten, kdo nadava, on s
podminkami souhlasil a patri do te skupiny, ktera si ceni sveho casu a
akceptuje cenu casu druheho

Ale kdyz Vam prichazeji caste, male objednavky, tak Vas to nadzvedne.

Omezit spodni velikost objednavky je taky sporne. Hodnekrat fakt nekdo neco
nemuze sehnat a mam to pouze ja. Takze ta moznost koupit to, i kdyz draz, mu
chci nechat.

Ja si nechtel stezovat na konkretniho cloveka, ale informovat o trendu
poslednich mesicu.

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )