OT - objednavky za par korun

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Březen 3 09:28:29 CET 2010

Ztrati se obcas neco, komu ne.

Nicmene dival se tedy do 5 let stare zpravy CTU, ktere CP testuji.
Procento ztracenych zasilek je 0.06% to jest na 10.000 zasilek 6 ztracenych.

To je 27 zasilek denne a jednou za dva mesice se jedna ztrati. Nemyslim
si, ze kvuli tomu vas nekdo bude spinit na jmene.

A obycejne se stejne posilaji jen male veci tak holt to prekousnu a
poslu vec za 100Kc znova na moje triko.

Jinak se mi jeste nestalo, ze by mi CP ztratila zasilku. Jen jednou se
ztratila zasilka, kterou posilal zakaznik 100Kc v dopise, ktery nechtel
dobirku a ani platbu prevodem, nenechal si to vymluvit. Nastesti byla
duvera a tak to holt zaplatil znovu prevodem. :-(

Radek Vicek