Popisovač na gumovou klávesnici

Jiri Nemecek jirry@centrum.cz
Středa Březen 3 08:04:23 CET 2010

Asi jiný kraj - jiný mrav. Já jsem tu Maxonů pár měl. Klávesnice bývají
skoro nepoužité, vztah hasičů a radiostanic obvykle končí u PTT a
nastavení hlasitosti. Ale jinde možná mají větší odborníky.

Nicméně teď už jsou všechny Maxony pryč, zbyly mi tu jen dva vozidlové a
ty asi taky brzo půjdou do ekologického koše... Možná bych se mohl
zeptat kolegů, jestli se jim něco neválí pod stolem.

Fakt je, že Motorola je konstrukčně jinde.

JN