OT: LHC - stroj opět vyhrává...

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Středa Březen 3 05:28:54 CET 2010

> Pri te prilezitosti, co je to TED? V jednu chvili tam bylo neco jako Beam already in TED, zkousel jsem to hledat, ale nasel jsem akorat fotky jak to instalovali v tunelu - je to takova zelena (zda se litinova) tezka mrcha se zaspicatelym koncem.
> Osobne si myslim, ze by to mohl byt dumper nekde u konce propojek mezi SPS a LHC, ale asi nejak blbe zadavam dotazy do vyhledavacu...

Zdravim,
  na zkratky z LHC je nejlepsi tato stranka:
http://lhccwg.web.cern.ch/lhccwg/Bibliography/UsefulAcronyms.htm
Nasel jsem tam zatim skoro vse, co se bezne v textu vistaru pise (vcetne TED
a TDI).
  Jinak ja vcera odpadl kolem pul desate, takze vecerni a nocni experminenty
jsem nesledoval, ale dnes rano (ted mame 5:25) jevi B1 znacnou stabilitu -
graf intenzity je skoro rovny, zatimco B2 stale pomalu klesa, ikdyz ted po nove
injekci nekdy v 5:15 taky pekne drzi, zato B1 skokove poklesl, takze uz ho
nedetekuje ani "Presence flag", ovsem dle grafu tam jeste neco malo je (a zase
stabilne).
  Nemohu se dockat, az LHC zacne delat to, co ma - urychlovat :-). Na kdy se to
planuje ? Kdy uvidime 3.5 TeV ?

Zdravi Pavel.