OT - objednavky za par korun

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Středa Březen 3 05:19:33 CET 2010

No jo, ale vy mate zrovna sortiment, ktery k tomu zrovna vybizi. Proste
shorela nekomu televize a v ni nejaky historicky tranzistor a tak koukne
na net a objedna si dva (kdyby jeden zmr..l pri pajeni) a mate
objednavku za 5.50Kc i s tim, ze dotycnemu se vyplati i postovne a balne
(byl to televizor ke kteremu ma citovy vztah ;-).

Proc by si k tomu ma objednavat jeste neco, jen aby vam udelal radost.

Chapu ze to je pakarna, take skripu zubama, kdyz me nekdo nuti poslat
dobirkou naprogramovany MCU za 70Kc, ale resim to ted spis tak, ze mu ho
poslu a necham si zaplatit prevodem na ucet (u lidi co znam posilam bez
cekani) a poslu mu to bud obycejnym nebo doporucenym dopisem, jak je
prilezitost.

Pokud nekdo ma problemy se sazbami za balne tak ma smulu, ale problem je
nadavat, ze se vam to balne nevyplati. Tak ho zvednete ne? V cem je
problem. Nebo zavedte minimalni castku. Samozrejme pokud Vam nevadi, ze
prijdete o cast zakazniku, kteri se rekrutuji presne kvuli casti vaseho
sortimentu.

--
S pozdravem
Radek Vicek