OT - objednavky za par korun

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Březen 3 01:36:06 CET 2010

 3.3.2010, 0:22:06

A ten zdejsi clen patri mezi ty co vam vynadali ?

Zavrit i-obchod je jiste resenim problemu, ale IMHO trochu ve stylu
"otevrel si hospodu ale chodili mu tam lidi".

Ja chapu, ze male objednavky jsou problem ale zkusil jste hledat
nejakou levnejsi cestu ?

Mne by napriklad, u drobnych objednavek vubec nevadilo, platit predem
prevodem na ucet, a dodani beznym dopisep, s tim ze riziko pripadne
ztraty ponesu ja. Takze by jste nemusel na postu, ale stacilo by k
nejblizsi postovni schrance. A klidne treba s delsim terminem dodani,
aby jste nemusel ke schrance kazdy den.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz