fill #925

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Úterý Březen 2 23:11:29 CET 2010

To pisi na: http://meltronx.com/lhc1.html
"Main Status Section, will change style and form based on Status and Experiments that are in progress".

Neboli tam proste davaji v dane chvili ty nejdulezitejsi hodnoty. Kdyz se pokuuseji injektovat (a na B1 se zda, ze se zatim nejak nedari i pres mnoho pokusu), ukazuji pozici svazku v pricnem rezu. Kdyz uz je svazek bezpecne nainjektovan, ukazuji jeho intenzitu. Tesim se, ze se tam nekdy treba objevi nejake obrazky z kolizi...

Jakub Serych