[MECH:] Kde nechat vyrobit ozubena kola?

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Březen 2 16:43:43 CET 2010

 2.3.2010, 16:39:47

Tak si zkuste predstavit, co jste za 10 korun ochoten udelat vy.
Ja se vyrobou zubatych kolecek nezabivam, tak pripadnou cenovou
nabidku necham povolanejsim. Treba mne nekdo z nich prekvapi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz