Doutnavka a zapojeni

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Březen 2 15:54:19 CET 2010

Doutnavek se dela vic provedeni a vzhledem k tomu, ze tazatel psal, ze
mu doutna a neblejska tak mel tu spravnou s odporem (odpor zarovky by to
asi nevyresil).

Nevim jak to chcete vyresit - pokud je nekdo experimentator tak s tim
nic nenadelate. Priste si nekdo koupi flasku HCL a vypije ji jestli neni
zkazena pred leptanim DPS.

Lidi je na svete dost - berte to jako prirozenou selekci. ;-)

Radek Vicek