Doutnavka a zapojeni

Dawid Ferenczy ferenczy@volny.cz
Úterý Březen 2 15:06:52 CET 2010

Puvodni   zprava   "Re:  Doutnavka  a  zapojeni"  od  "Jindra  Polívka
(hw-list@list.hw.cz)" z 1. března 2010, 23:49:41,
msgid:D708E047224F4EC38EACD7CF1A3670FB@polgdi9s3atqpx (2543 bajtu):

JP> To již nemohu posoudit neboť jsem ten byt, kde svítili, pronajal a
JP> nebudu  tam  kvůli  tomu nájemníky otravovat. Bylo to ještě nějaký
JP> rok   před   1997   a   to   je   slušná   výdrž.  Jindra  Polívka

Ale  to je klidne otravujte :) nicmene oni uz mozna nebudou vedet, kde
ty  zarovky  skoncily,  nebot  se promichaly s ostatnimi pri nahrazeni
svitidel.  Mohu  ale potvrdit, ze svitily jeste uspokojive a nejpise v
nekterych svitidlech dosud sviti...

--
 Dawid Ferenczy
 http://www.ferenczy.cz