Re: Panelový voltmetr LED - napájení

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Úterý Březen 2 10:45:49 CET 2010

Je tam ICL 7107, ten vyzaduje nezavisle napajanie, alebo aj zaporne
napajacie napatie (okrem kladneho). V druhom pripade je mozne pin COM
spojit s GND. Kuknite datasheet
http://pdf1.alldatasheet.com/datasheet-pdf/view/67441/INTERSIL/ICL7107.html
Figure 12. Nebol by najjednoduchsie riesenie pouzit DC/DC menic so
starej sietovky 5V->9V?

miro