Mereni prikonu na 3f

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Březen 2 10:09:52 CET 2010

Nechal jsem ten problem trochu ulezet.

Mohu se zeptat na jednu vec nekoho kdo ty ADE7758 pouziva?

Co se stane pokud tento IC zapojim na vedeni kde se meni smer proudu.
Tedy zarizeni se chova nekdy jako spotrebic a nekdy jako zdroj?

Pokud si to nakreslim jako prubehy napeti a proudu tak v pripade
spotreby je napeti a proud ve stejne casti grafu a v pripade, ze dodavam
tak v opacne - je to tak?

Radek Vicek