RE: Re: Popisovač na gumovou klávesnici

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Úterý Březen 2 09:18:17 CET 2010

No vsak ja vam fixku doporucoval hned v prvnim prispevku, ten lakovy fix je
vlastne totez co navrhuju pan Bubnik ve variante 2), obsahuje nejaky
normalni lak jen asi vic zredeny, stoji to par korun a maj to v kazdem
papirnictvi, na rozdil od trubickoveho pera ktere dnes uz asi nekoupite,
takze pokud ho nemate doma tak jedine nejaka improvizace s injekcni
strikackou nebo tak nejak. Ja bych ten fix zkusil
http://www.lansky-brno.cz/kancelarske-potreby/psaci-potreby-centropen/9211-l
akovy-popisovac-centropen.html
Jedina nevyhoda - neni to uplne tenoucke, nevim jaky nejtensi prumer se
dela, tenhle je asi nejtensi co jsem videl (0.7mm).

Dusan Dolezal