RE: LHC - stroj opět vyhrává...

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Úterý Březen 2 08:12:26 CET 2010

Hlavne nevim, jak si vysvetlit tu posledni radku, kdyz Balu vcera uvadel, ze 1h od kryo borcu znamena ve skutecnosti minimalne 10h. "no time estimate" tedy znamena 10 * "no time estimate" ?  :-)))

Zatim studuju https://espace.cern.ch/be-dep/Lists/AXEL%20Courses/AXEL2009.aspx

Je to zatim nejlepsi material o chovani castic v trubce, ktery jsem videl. Sice tam je nejaka matika, ale je ji tak akorat, takze se clovek chyta a je to vysvetlovano clovekem, ktery ma pedagogicky talent. Konecne zacinam vice chapat mnoho ruznych pojmu z LHC.

Jakub Serych