Popisovač na gumovou klávesnici

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Úterý Březen 2 06:07:28 CET 2010

Zdravím,

> Teda Vy máte starosti :-)

Ale ne, to se to tu jenom tak trošku rozrostlo :-). Původní dotaz v podstatě
byl, jakou "fixku" použít a ten zase tak hrozně náročný snad nebyl :-).

> Varianta 1. Zapamatoval bych si ty tlačítka.

Já už si je pamatuji. Tyto stanice však jsou různě půjčovány lidem dle
potřeby (jde o velmi robustní a solidní rádia a tak se o ně tak nebojím,
jsou naprogramované jen na sdílené kmitočty) a nevím, zda by to všichni
přivítali :-).

> Varianta 2, pokud varianta 1 z nějakých důvodů není průchozí. Trubičkovým perem a bílým emailem bych napsal nápisy na krabičku pod tlačítka. Až by se za pár roků smazaly, postup bych opakoval.

Hmm, taky by to jistě šlo...

> Varianta 3. Na záda stanice bych si nalepil tahák.

Tohle asi bude nejjednodušší. Na zádech je sice klipsna, ale půjde to dát
klidně dopředu na baterku. Vytisknu to na papírek a ten pak přelepím
průhlednou izolepou. Stačit to bude a asi to bude nejschůdnější cesta.

Zdraví a všem děkuje Pavel (73, OK1PT)