Popisovač na gumovou klávesnici

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Úterý Březen 2 06:00:26 CET 2010

Zdravim,

> Dam krk na to, ze ta guma zehlicku nevydrzi a nevratne sa poskodi.

Taky bych si tipnul, muselo by se pouzit hodne nizke teploty a pak by to
asi nevydrzelo ani to zaliti tim silikonem...

> Ako je pre Vas ten pristroj dolezity? Mozno by stalo za to, aby sa to
> nechalo potlacit sietotlacou.
> mozno by to v kusovke niekto urobil do tisicky, ale to neviem, ci by bola
> ochota zaplatit.

No, to asi spis ne, protoze za tuto cenu lze sehnat 2 kompletni radia treba
i s viditelnymi popisky :-).

Slo mi skutecne jen o nejakou jednodussi metodu, snadno realizovatelnou
(puvodni dotaz vlastne byl, zda nema nekdo tip na nejakou fixku, ktera by to
zvladla), taky si dovedu predstavit, ze to odvezu do Cernu a tam mi to vypali
protonovym svazkem :-).

Zdravi Pavel.