Popisovač na gumovou klávesnici

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Březen 1 20:36:49 CET 2010

Zdravim,

> Videl jsem podobne "opravovanou" klavesnici na radiostanici RV100. Tlacitka
> na jemne brusce autor srovnal do stajne vysky a bílým  neutralnim silikonem
> napsal cislice.

Zde mají tlačítka relativně stejnou výšku, kromě setření nápisů nejsou příliš
poškozená. Pro lepší představu jsem pořídil fotku obou "dvojčat", jak toho, kde
je klávesnice OK, tak toho, kde je setřená:
http://sinus.cz/~patrol/unsorted/maxon_keypad.jpg
  Zde by to asi chtělo spíše černý silikon, neboť klávesy jsou bílé
(a podsvícené).

> Pouzival k tomu pry malou strikacku s jehlou zabrousenou do
> roviny. Po zaschnuti tlacitka - hmatniky "zakapnul" cirym silikonem - na
> tlacitku udelal takovy "polstarek"
> ve kterem byl schovany ten napis - v jeho pripade jen cislo. Po zaschnuti
> se da profil tlacitka zariznout skalpelem - to co preteklo mimo ctvercovy
> profil.

Jasne, dovedu si predstavit, jak to delal, ale na to tak nejak nemam rucicky
:-). to musi byt hrozna piplacka a rekl bych, z u mne by to skoncilo znicenim
te klavesnice :-).

> Vypadalo to docela hezky.  V dalsi verzi, kterou delal pro me na
> bezsnurovem telefonu Panasonic cisla vytisknul na papir na tiskarne a
> polepil primo doprostred zarovnaneho tlacitka  a stejnym zpusobem zafixoval
> polstarkem z cireho silikonu.

Tohle se mi libi vice, s malymi zmenami, a to vytisknout to cerne na nejakou
samolepici folii (neco jako jsou termotiskarnicky na pasku, ale ta paska by
musela byt pruhledna - dela se neco takoveho ?) a pak to necim prelakovat
tak, aby se to nesmyvalo ani nestrhlo. Ten polstarek by asi sel taky...

> Babracka, ale kdyz je nekdo sikovny a ma na to cas.... :-)

Jo, o tom to je :-). Hlave ta sikovnost :-).

> JaKub

Zdravi Pavel.

P.S. Jak tu nekdo navrhoval poptat se u hasicu - je to v Praze, ale kontakt na
ne zadny memam.