Cern - stavovy diagram

Daniel VALUCH daniel.valuch@orange.fr
Pondělí Březen 1 18:29:46 CET 2010

jednu vec som sa uz naucil, ked povie kryogenika 1 hodinu znamena to 10. Resp. ziaden zasah do hocicoho co suvisi s kry netrva kratsie ako pol dna...
Uz som pomaly na ceste naspat, moc sa mi nechce :-)
Priebezne odpoviem aj na ostatne maily, ale dnes som mal trochu behania a francuzske servery zasadne povazuju hocico z vychodnej europy ako spam,
takze nemozem ani posielat maily inak ako cez ich webove rozhranie co je dost otravne.
b.

> Taky jsem koukal. Rano slibovali restart v poledne, pak se to protahlo na 5 odpoledne a ted uz pulnoc. No tak dnes pujdu spat hodne brzy a rano
vstanu tak ve 3, to se to bude akorat rozjizdet :-).