je chranen firmware?

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pondělí Březen 1 17:26:30 CET 2010

Co je to ale platne, kdyz se to stejne da precist.  Je to jen otazka
penez . Nechal jsem si kdysi na zakazku delat program do 89C52 .
Jeden funkcni vzorek jsem poslal kolegovi na slovensko  a on mi asi za
tyden poslal hex z toho atmela. Pak jsem zase ja potreboval precist PIC
16F84, zadny problem, dokonce mi to udelal zdarma, v kazdem pripade pri
tom puvodni PIC znicil. Nerikam , ze jde precit vsechno, ale CP v
procesoru neni vselek.
To spis si tam udelat nejakej samodestrukcni bug, kterej vyzaduje p case
( po x -tem zap/vyp ) zadat nejaky ( plovouci, menici se) kod atd....
JaKub