OT: modelářské DC motory

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Březen 1 08:52:13 CET 2010

No jo no... jenze to je jako chtit po prodejci zuzu na pouti obsah toho
zuzu - take nevi co mu tam zrovna spadlo kdyz to michal. Berte to tak,
ze jsou to motory naprosta spotrebka co bouchaji v garazich po celem PRCu.

Pokud chcete zajistene parametry, zivotnost a zmerene charakteristiky
musite sahnout hloubeji do penezenky. Namatkou se muzete kouknout treba sem:

http://www.uzimex.cz/Vyrobce/maxon-motor-ag/Motory-DC.html

Radek Vicek