datum vyroby baterky

Milan B. milan@bastl.sk
Pondělí Březen 1 00:19:34 CET 2010

> Je nepochopitelné že když dělají možná milióny kusů baterek, nejsou
> schopni si natisknout cedulku na každý rok zvlášť.

Ked sa im v novembri minu nalepky 2007, nemusia nic riesit. Objednaju 5
milionov nalepiek 07/08 ako vzdy. A ked sa im tieto v auguste 2008 minu,
tak objednaju obvyklych 5  milionov nalepiek, ale uz 08/09

Co je na tom nepochopitelne? Vy by ste 3 miliony nalepiek vyhodili?
Alebo objednali 2 miliony za trojnasobnu cenu?

-m-