Intel D510MO nebootuje z USB

Jiri Polasek jurp na volny.cz
Středa Červen 30 17:57:20 CEST 2010

A hlidejte si u tohodle verglu ventilator na chipsetu.
Na deskach cca necely 1-max. 1.5roku starych se prakticky u vsech zadrely
ventilatorky a prakticky vsechny desky posly. U novych jsem je preventivne
nahrazoval kvalitnejsimi, ale i tak  bylo % reklamaci strasne. I tak jsou enormne
haklive na teplo.
JURP