OT: LHC - zase blesk ?

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Středa Červen 30 17:11:39 CEST 2010

zrejme nieco take, ja som bol v tom case v lhc a konecne sa mi po 4
dnoch podarilo dokoncit dokoncit to co som potreboval urobit - rozumej
tych par veci co som k tomu potreboval fungovalo 1.5 hodiny bez poruchy :-)
Akurat sme to chceli cele nakoniec otestovat, potom len na dve sekundy
tma, vsetky vysokonapatove vypinace za znacneho rachotu vypli a bolo
ticho :-)
Popri tom clovek vidi na zivych vistaroch fast abort vsetkych magnetov a
je jasne ze sa bude vsetko znova a zase rozchadzat dalsich par hodin.
Myslim ze uz je dobre, konci sa precycle. Tak uvidime co nebude fungovat
o siestej :-)))