Elektricke kolo

Pavel Novotný novotny.pp na atlas.cz
Středa Červen 30 10:32:25 CEST 2010

1200W az 1500W je nesmysl i tech 800W trvale je nesmysl.
Lence Armstrong je (byl) docela dlouho absolutni spicka, ma vyjimecne
geneticke vybaveni, tedy velmi dlouha svalova vlakna, presto na brzde
dokazal dat maximum cca 700W a to pouze 1minutu. Zhruba podobne na tom jsou
spickovy drahovy cykliste,  také dokazi dat maximum 12W/kg a to max 1minutu.
Osobne jsem si to zkusil, dokazal jsem tocit 550W, mel jsem toho dost, a to,
alespon pokud jde o svalstvo na nohach nejsem az takovy lazar, schody tak 10
pater dam bez zadychani a zmaknu i 1000 drepu, ale to se pak uz fakt nemuzu
hybat :-)

PN

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Troller
Sent: Wednesday, June 30, 2010 9:55 AM
To: HW-news
Subject: Re: Elektricke kolo

Zdravim,
  ja mam priblizne vypocteno, ze cca 300 W jsem schopen vydat pri slapani do
schodu, kdyz se vracim kazdy den domu :-). Tento vykon davam kolem 90 sekund
a je to tak akorat, pak uz nevim, kam s dechem :-). Samozrejme nemohu byt
povazovan za sportovce, to v zadnem pripade, ale na kole si obcas zajedu...
Domnivam se, ze nejakych 60 - 80 W bych mohl dat i deledobe, ovsem tech 200W
vidim docela skepticky :-).
  Mimochodem, 1 HP je kolem 745 W, takze chcete rici, ze 1 sportovec = 1 kun
?
Tomu se mi taky nechce verit :-).
  Pavel