Elektricke kolo

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Červen 30 10:15:31 CEST 2010

no tak tech 155 po dobu 2h uz neni rozhodne nic rekreacniho (take jezdim
a merim vecma od Suunto - lezou z toho zajimave grafy), to je u vetsiny
lidi za aerobnim prahem a 95% lidi kolem vas to neda ani 15 minut - to
nemuzete brat jako trvaly vykon

nasel jsem na wikipedii:

Odhaduje se, že průměrný cyklista „ve formě“ může podávat výkon zhruba 3
watty na každý kilogram své váhy po dobu jedné hodiny, tedy okolo 200
wattů v případě sedmdesátikilového cyklisty. Špičkoví amatérští cyklisté
jsou schopni až 5 wattů a profesionální atleti dokáži podávat hodinu
výkon až 6 wattů, tedy v případě sedmdesátikilového cyklisty 400 wattů.
Elitní cyklisté specializovaní na krátké tratě dokáží krátkodobě podat
výkon až okolo 2000 wattů, respektive 25 wattů na kilogram své váhy,
elitní silniční cyklisté dokáží na konci pětihodinového závodu na cílové
rovince zvýšit svůj výkon krátkodobě až k 1700 wattům.

Radek Vicek