Elektricke kolo

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Úterý Červen 29 20:11:16 CEST 2010

No ono to tak idealni v praxi urcite nebude - melo by to spis byt tak,
ze "plynem" byste nemel urcovat prikon motoru, ale spis rychlost jizdy -
prikon by mela ridit elektronika.

Pak by bylo jednoznacne dane zda se ma rekuperovat nebo jak davkovat
energii motoru. Take by to dle meho lepe vyuzivalo energii baterie -
nemel byste tzv. proslapnuto na podlahu.
Kdyz by se kolo predbihalo pred nastavenim plynu tak by se rekuperovalo,
pokud byste plyn pustil tak by se rekuperovalo maximalni moznym proudem
co snesou baterie a zbytek byste holt musel propalit na spalcich.

Myslim ze tohle je lepsi reseni - navic si muzete naprogramovat ruzne
rezimy jizdy - krivky akcelerace coz mozna usetri uplne nejvic.

--
S pozdravem
Radek Vicek